החיים על פי אינסטוש

אז החדשות הטובות הן שפרסום באינסטגרם עובד טוב,

אבל למעשה הכל באינסטוש עובד יותר טוב

חוץ מהעובדה שהפרסום הממומן נעשה דרך הפייסבוק.

אין מה לעשות, פייסבוק הוא המבוגר האחראי בסיפור

 

והמערכת פרסום המתוחכמת יותר ADS MANAGER פועלת דרכו…

ולכן החדשות הפחות טובות, זה שכדי לממן קמפיינים גדולים יותר

או פרסום ב-STORY צריך ידע מקצועי יותר של מערכת הניהול של פייסבוק.

אבל למה לנו להתמקד ב"פחות טוב" כשהחיים באינסטוש הם תענוג צרוף.

משום מה צוקי עדיין מפרגן באינסטה לכל מה שאורגני, כמובן שזה תמיד במגמת ירידה, אבל עדיין

החשיפה הטבעית של כל פוסט גדולה בהרבה מאשר בפייסבוק.

לכן פשוט וקל תעלו פוסטים, סטוריס, לייבים, ווידאו תתייגו, תוסיפו מיקום ותהנו:)

אם אתם רוצים יותר חשיפה, פשוט תלחצו על כפתור הקידום

הוא ינחה אתכם מהקריאטיב ועד לתשלום.

אין מה להתחמק מזה, זו המגמה והיא עדיין זולה יחסית.

למי שרוצה להפיק את המירב מכל פוסט עסקי,

הכנתי לכם 7 טיפים שיעזרו לכם למקסם את החשיפה לפוסטים שלכם:

חשבון עסקי- כדאי מאוד שיהיה לכם חשבון עסקי נפרד, זה עושה שכל מה גם הפרסום והמדידה הרבה יותר קלים בחשבון עסקי. והבידול הוא חשוב.  חשבון עסקי פותחים בגלות דרך ההגדרות : לכו לחשבון שלכם תחליקו עם האצבע מימין לשמאל, בסרגל שייפתח תראו למטה את ההגדרות משם תוכלו לפתוח חשבון עסקי בקלות.

קונספט- פתיחת עמוד עסקי היא פעולה פשוטה שנעשית דרך ה-SETTINGS אבל בניית הקונספט שיבדל אתכם, היא החלק המאתגר. אינסטגרם מעריכה קונספט וכדאי לחשוב על בידול ומיתוג לפני שמייצרים פוסטים.

פוסטים יצירתיים– אם הפייסבוק נותן לכם לעשות הנחות, תניחו תמונה ותשפכו מהידע שלכם האינסטוש לא. האינסטוש רוצה וויז'ואל טוב קודם כל, כל היתר רצוי שתתמצתו למסרים קצרים ואטרקטיביים.

בלי תוכן משוכפל- תתאמצו מאוד בויזואל (בנראות), אם זה אפשרי תעלו ווידאו מדי פעם. והכי חשוב תשתדלו כמה שפחות להעלות תוכן זהה לזה שהעליתם בפייס. אם אנשים לא יגלו מעורבות, כיוון שכבר ראו את הפוסט, החשיפה תרד.

האשטאג# – אין להמעיט בערכו ובכוחו של ההאשטאג, זו אולי התגית החשובה ביותר לקידום הפוסטים שלכם. ההמלצה היא לעשות מחקר האשטאגים מקדים ומתוך האופציות שבחרתם אחרי המחקר להצמיד לכל פוסט 5-7 האשטאגים.

תיוג- תייגו אנשים ומיקומים, מחקרים רבים מראים שזה תורם מאוד לחשיפה.

מעורבות- באינסטגרם יותר מבפייסבוק היכולת לערב את הקהל היא פשוטה: תשאלו שאלה, תבקשו התייחסות או תגובה, כך תגבירו את המעורבות בכל כך יקרה לכם. בסטורי הנעה לפעולה היא פשוטה יותר, היא ממש בילד אין בפיצ'רים של הסטורי- סקרים, שאלות, מדידות וכו, פשוט וקל לתפעול.

מה לסיכום, אם זה עובד, תבדקו למה, תבדקו מה היה מיוחד בתמונה, מה היה שונה, באיזה שעה עלה הפוסט, איזה האשטאגים השתמשתם ואז פשוט תשכפלו את ההצלחה.

בהצלחה….

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn