להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק
מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:
אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו
בלוג
מיתוג
מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:
אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו
אז מה הקטע של בחירת ערכים לעסק? מי שעבר פעם תהליך מיתוג- או קורס לדיוק מסר, יודע שכחלק מהדרך להפוך למותג, נבחרים לכל עסק בין
קונספט שיווקי מה זה? והיתרון של מיתוג בשיווק לא צריך להיות גאון שיווקי, כדי לדעת ששיווק צריך אסטרטגיה, לא רק כזו שבודקת את ההשקעה שאתם
מה חסר בשיווק שלך? זה אולי הבלוג הכי חשוב שתקראו, על שיווק ומיתוג בעסק, אני כותבת אותו כי יוצא קורס חינמי שלי בנושא ואם כבר,
הימים היפים שהרשתות החברתיות, היו הדרך שלנו להגיע לחשיפה, כמעט ומוצו עד תום, היום הגולל הממוצע, מתבונן בסרטוני ווידאו מבדרים וגולל מעלה ומטה כמעט בלי
אולי הרגע שבו הכי התרגשתי מהעבודה שלי ומהיכולת לספר סיפור הגיע אליי דווקא בהפתעה מוחלטת פנתה אליי בחורה מהממת, ואמרה לי: "את בטח תצחקי, אבל קיבלתי
מדריך מקוצר למיתוג עצמי- שיעזור לכם להתבלט מיתוג אישי הוא נושא בעל חשיבות הולכת ותופחת, בעיקר בגלל הרשתות החברתיות, אבל למרות זאת, עדיין יש
עמוד נחיתה LP- landing Page, או כמו שאני אוהבת לקרוא לו, סוכן המכירות הדיגיטלי
נועד בראש ובראשונה- למכור!
להביא לידים, לייצר הרשמות, להגדיל עוקבים, לייצר יותר פניות- כל מה שעסק מייחל לו
מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:
אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו
יש הרבה גרפיקאים מוכשרים שיכולים לעצב, לוגו יפה
עמוד יפה, סט מוצרים וכן אלהה
שיהיה נעים ומשובב עניים
אבל היכולת לשדר מסר מדויק בעזרת העיצוב,
זה תהליך אסטרטגי עמוק
אין לי איך לתאר לכם, את החשיבות של אסטרטגיה- בעיקר אסטרטגיה למיתוג
מבחינתי זה כמו להסתכל ימינה ושמאלה לפני שחוצים את הכביש,
אחרת אתם הולכים על פארש,
אולי תחצו בשלום- אולי תתקלו בצפירות ובהלה, אולי יקרה אסון,
מה שבטוח, זה ששום דבר לא בטוח
לא תאמינו,
אבל כמי שעוסקת במיתוג
אני נתקלת יותר פעמים
ב"פחד מהצלחה"
מאשר להפך "פחד מכשלון"
כי מיתוג- עוסק בנקודת ההצלחה
ניימינג- עדיף שם טוב משמן קנולה, זה ברור
הרבה מגיעים אלינו לתהליך מיתוג- שהשם שלהם כבר נבחר מזמן- אז נותר לנו לתת לסלוגן לעשות את עבודת החיבור והמשיכה וכמובן לעיצוב
אבל אם עוד לא גיבשתם שם- תנו לנו לספר לכם- כמה חשוב שם לעסק שלכם….
למרות שבעין לא מזויינת, זה יכול להראות אותו הדבר- עמוד גלילה אחד שבנוי מסטריפים ואין לו עומק. כלומר הוא לא מסתעף ולא מוביל לדפים פנימיים- אלא לטופס יצירת קשר.
בפועל ההבדל הוא עצום,
One Pager- הוא בעצם מיני סייט (MINI-SITE), בלי דפים פנימיים כלל, עם אופי קצת יותר מכירתי.
חלון ראווה, שמראה בתמציתיות את העסק
עמוד נחיתה LP- landing Page, או כמו שאני אוהבת לקרוא לו, סוכן המכירות הדיגיטלי
נועד בראש ובראשונה- למכור!
להביא לידים, לייצר הרשמות, להגדיל עוקבים, לייצר יותר פניות- כל מה שעסק מייחל לו
עמוד נחיתה LP- landing Page, או כמו שאני אוהבת לקרוא לו, סוכן המכירות הדיגיטלי
נועד בראש ובראשונה- למכור!
להביא לידים, לייצר הרשמות, להגדיל עוקבים, לייצר יותר פניות- כל מה שעסק מייחל לו
כשפותחים חנות און ליין- בניגוד לאתר תדמית, או אתר חברה, יש נטייה להתעלם מהחלק החשוב ביותר, אסטרטגיה לבידול או יצירת זהות מבדלת- אתם יודעים מה,
נכון, לא כל אחד מאיתנו מומחה לשיווק ובוודאי שלא לאסטרטגיית תוכן, אבל- רובנו הגדול, מכיר את קהל היעד שלו ויש לזה חשיבות גדולה מבחינת אסטרטגיה שיווקית
השאלה שאני נשאלת הכי הרבה פעמים, היא למה לפתוח דף עסקי ולא להתנהל בפרופיל האישי שלי? האמת כל פעם אני שוקלת מחדש את היתרונות אל
בואו נדבר קצת על Brand Awareness, מודעות מותג או חשיפה למותג. איך אפשר לחזק את מודעות המותג דווקא באוף ליין (offline). ולמה דווקא העסקים הקטנים
שלבים בבניית מותג היום להיות מותג, הפך להיות בראש מעיינם של בעלי עסקים. היתרון של להיות מותג שמספק ערכים, הוא ראשון במעלה כדי להצליח בשוק
5 צעדים פשוטים ויש לכם חנות בפייסבוק שלב 1- הכנסו לעמוד העסקי שלכם, לחצו על הגדרות, כפי שמסומן בצהוב שלב 2- בחרו ברובריקת טאבים שלב
דיוק התכנים השיווקיים במודעות- איך לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות Previous Next הי, אני חופית- ארט דיירקטור קריאטיב למיתוג ושיווק תוכן. כבר שנים שאנחנו
מה עכשיו. תגידו ??! #$%$%? כבר למדנו שלספר סיפור זה העיקר ושסיפור אישי מוסיף לנו ערך, אז מה כל הרעש על ה"סטוריטלינג" הזה… גם אני
"רעיונות חדשניים וישימים, מפותחים על פי רב "בתוך הקופסה" במסגרת של אילוצים" את זה אמר פרופסור יעקוב גולדנברג , מומחה לחדשנות לא אני עוד הוא
הדף אליו מופנים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, אחרי שלחצו על מודעה ממומנת או מאמר, נקרא דף נחיתה. כשמו כן הוא, המקום בו נוחתים כשמגיעים ליעד. כמו
אז אחרי שהקמנו כמה אתרים למגוון עסקים, אספנו בשבילכם 7 עובדות שכדאי לדעת על בניית אתר. האתר שלך צריך לשדר את התדמית שלך אתר הוא
מה זה בכלל פרסונה שיווקית פרסונה שיווקית, באנגלית Buyer Persona, היא התפתחות משמעותית בפילוח קהל שכדאי מאוד שתכירו ותיישמו. אם בעבר, פילוח קהלי יעד נעשה
הרבה בעלי עסקים, מייצרים תוכן כי ככה אומרים להם, בלי באמת להבין את המשמעות: מייצרים פוסטים, כותבים בלוגים בנושא, מפרסמים מאמר, זה הכל טוב ויפה,
קשה לשים את האצבע על הטרנדים בעולם הדיגיטלי, בעיקר בגלל שהם אג'ליים, גמישים ומהירים, משתנים מרגע לרגע. לרוב הטרנדים הקיימים תופסים תאוצה ומתחזקים. מה שנכון
אז מה נשתנה בפייסבוק להבדיל משאר הפלטפורמות הדיגיטליות? האמת שהרבה, ואולי בעצם אי אפשר לקרוא לזה שינוי של ממש אלא חזרה אל המקורות ה- calling
"אנשים לא קונים מוצר או שירות אנשים קונים סיפורים" ובבקשה אל תתנו לי קרדיט על האבחנה היפה הזו, היא שייכת למוריי ומלמדיי רובנו לא המצאנו
אז החדשות הטובות הן שפרסום באינסטגרם עובד טוב, אבל למעשה הכל באינסטוש עובד יותר טוב חוץ מהעובדה שהפרסום הממומן נעשה דרך הפייסבוק. אין מה לעשות,
הי אני חופית, ארט דירקטור ובעלים של סטודיו למיתוג עורכת תוכן וכתבת בידיעות אמריקה לשעבר אז איך התגלגלתי לכאן?! אחרי שערכתי מקומון ישראלי בארה"ב כמה
כי…איך אפשר אחרת? אם הדרך היחידה היום לקבל חשיפה היא שיווק, כל אחד מאיתנו, צריך ליצור לעצמו זהות שיווקית אחידה. כזו שתאפשר לעסק שלכם להיראות
“הצלחה של מותג תלויה 70% בשם שלו “, כך אומרים אל ריס וג’ק טראוט בספרם האלמותי : the battle for your mind Position . כשהשם
ככה מנסחים סלוגן אתם בטח חושבים שהשתגעתי, להקדיש בלוג שלם לסלוגן… כמה חשובות יכולות להיות הכמה מילים האלו מתחת ללוגו…?! חבל שאתם לא יכולים לשמוע
קידום באמצעות תוכן, יש חיה כזו קידום באמצעות תוכן או במבטא עם שיק Content Marketing, נחשב היום לקידום האיכותי ביותר הקיים וככזה גם הפופלארי ביותר בקרב
Ⓒ 2023 – Meetoog | Rotem Ritov | Dor Salama