מיתוג זה לא עיצוב יפה, זה עיצוב נכון ואח"כ מאוד יפה

מעוצב יפה, לא

מעוצב יפה ונכון, כן

נכון,

אנחנו מעצבות יפה,

תודה על כל המחמאות- זה הכי כיף בעולם,

אבל זה לא עיקר העיקרים במיתוג. עיקר העיקרים- זה העיצוב הנכון- המדויק.

יש הרבה גרפיקאים מוכשרים שיכולים לעצב, לוגו יפה, עמוד יפה, סט מוצרים וכן אלהה

שיהיה נעים ומשובב עניים

אבל היכולת לשדר מסר מדויק בעזרת העיצוב,

זה תהליך אסטרטגי עמוק

אתם מכירים את זה שבפרסום עושים הפוך על הפוך: נותנים לילדה העדינה, להחליף גלגל לרכב, מוציאים מגבר עצום ומסוקס קול נשי גבוה. זה זורק אתכם, מפתיע אתכם, מצחיק אתכם. זה התפקיד של קומדיות ושל מסרים שיווקיים.

במיתוג אסור שזה יקרה!!!

כשאני רואה עיצוב עדכני ושובב עם מסר קלאסי,

מתערבבת לי הבטן, כמה יפה שלא יהיה

במסר מדויק,

יכוונו כל האלמנטים לאותה המטרה

השם, המסר בסלוגן, הצבעים, הפונטים, העיצוב, ההעמדה

כשזה זה, כולם מרגישים את זה,

נעים להם, ברור להם

גם אם הם לא מהתחום ולא יכולים להסביר למה

קחו דוגמא,

אחת הלקוחות המהממות שלי, הגיעה אליי כשיש לה שם ועיצוב,

באמת יפים,

הגרפיקאית שלה עשתה עבודה מקסימה, לשם שהיא בחרה,

צבעה בצבעים נהדרים והשתמשה באלמנטים שהתחברו נהדר עם הצבעים

מיד הבנתי מהשם והעיצוב שהיא מוכרת לידים (אני לא אחשוף את השם, מפאת הכבוד)

גם העיצוב, סיפר לי את אותו הסיפור,

רק שטעיתי טעות חמורה – אמנם היה בשם את המילה לידס LEADS, אבל בכוונה של הנהגה (LEADER)

והייתי יכולה לחשוב על זה בעצמי,

אלא שהעיצוב מעולמות הדיגיטל והצבעים הקרים מצוירים- כולם שידרו אליי, את התחושה

שלא עזבה אותי, של- ניהול לידים בדיגיטל.

במציאות היא, אדם צבעוני ועמוק, מובילה תהליכים בחברות, מנטורית ולא אושיית דיגיטל כלל

אבל כמו שאמרתי כשזה לא זה, זה צורם,

זו הסיבה שברוב הפעמים, עיצוב יפה, לא מספק את הסחורה

 

בעולמות המיתוג, העיצוב היפה, הוא חלק מפיצוח שהתחיל באפיון, זיהה את נקודת החיבור ונולד בצורה הטבעית ביותר, מתוך האפיון,

כשתראו את העיצוב, לא יהיה לכם ספק, במה מדובר, העניים והלב יסכימו

נחזור ללקוחה,

מכיוון שהיא כבר עיצבה את הבית שלה והמותג שלה, ולא רצינו לעשות לה התקף חרדה,

החלטנו להקים לה, עמוד ניחתה- שידבר את הפיצוח החדש, שנעשה באפיון שלנו

לקחנו את אחד הצבעים היותר חמים שהיו לה במותג, ונתנו לו להוביל

נתנו שם לעמוד- שאפיין באמת את מה שהיא עושה והוא הפך לימים למוצר הדגל שלה,

שם, שבמילה אחת- מסביר את כל המהות שלה- BELONG.IN

עד היום אני חושבת שזו אחת העבודות היותר יפות שלנו,

מעוצבות באמת יפה

ויותר מזה, מדייקות את הפרסונה ועושות שקט פנימי למתבונן.

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn