חבילות
מיתוג

חבילת מיתוג
לפתיחת עסק

חבילה בסיסית לעסקים
15000
9,800
  • אפיון זהות מותגית (אסטרטגיה למיתוג)
  • תהליך למציאת שם (ניימינג)
  • אפיון וגיבוש סלוגן
  • עיצוב לוגו וסמליל
  • גיבוש שפה גרפית

חבילת מיתוג
עם אתר

כולל חבילת מיתוג בססית
30000
21,800
  • אתר תדמית (5 ע"מ) וויקס/וורדפרס
  • תכנון מקדים של פלואו חוויתי
  • תוכן לעמודיפ פנימיים
  • דיוק מוצרים לשיווק והנעה לפעולה
  • התאמה למובייל

חבילת תוכן
15 פוסטים

כולל חבילת מיתוג בססית
15000
12,800
  • חבילה של 12 פוסטים אטרקטיבים
  • גאנט מתוכנן לפי מועדים
  • עיצוב וקריאטיב ממותג
  • כתיבת תוכן
  • דיוק המסר וחיבור ריגשי לקהל

לא מצאתם בדיוק את מה שאתם צריכים לעסק שלכם
נבנה חבילה מותאמת אישית

תהליך מיתוג בחבילות

אם בעבר מיתוג היה מזוהה עם עיצוב לוגו וגיבוש סלוגן מתנגן לצידו,

ככל שהעולם נהיה יותר ויותר אינטראקטיבי,

ככל שהרושם הראשוני שמוצר/מותג מתבקש להשאיר הוא יותר עמוק וזכיר,

ככה הפך תהליך מיתוג- לאסטרטגיה מקיפה שחולשת על כל מורכבותי ומרכיביו של עסק,

תוך שהיא משכללת לתוכה מעבר לניתוח עמוק של המותג, גם את שוק התחרות ואת קהלי היעד,

 

היום מיתוג הוא האויר שהעסק/מוצר נושם: הוא התוכן, הוא ערכים, הוא סטורטלינג- סיפור העסק, הוא האופי והאוירה והוא בראש ובראשונה -הבידול.

אסטרטגיה למיתוג, תקבע לא רק את השם (ניימינג) את הלוגו והצבעים (שפה גרפית) ואת הסלוגן (משפט ההבטחה לשוק, אלא גם את המוצרים, ושיטת המכירה שיעבדו נכון עם הבידול וידגישו את היתרונות.

 

התוצרים של תהליך מיתוג, הם אין סופיים- כי התוכן מבוסס הערכים והבידול יימצא אספקט פנימי או שיווקי של העסק, והעיצוב, הנראות הוויזואלית, כבר לא מתלבשת רק על ניירת, אלא עולם דיגיטלי שלם שבראשו עומד האתר ולצידו הרשתות החברתיות.

 

תהליך מיתוג חבילות מיתוג

מהם תוצרי תהליך מיתוג?

 

אז אני אתחיל ואפרט מהם תוצרי המיתוג, או נכון יותר האסטרטגיה למיתוג, לפני שנכניס אותם לחבילות:

 

-ערכים, בידול, גיבוש זהות, גיבוש מוצרים, שם לעסק, סלוגן

-המלצות שיווק- אסטרטגיה שיווקית מבוססת בידול

-תוכן- תוכן ראשי, אודות,  סיפור- סטוריטלינג, סיפור העסק וסיפור המכירה, פוסטים

עיצוב- שפה גרפית- לוגו, פונטים, צבעים, סמליל (פאביקון), אייקונים

הלבשה- ניירת, שקית קופסא וכל מה שהלקוח מבקש

אתרים- אתר תדמית, אתר חברה, אפליקציה

עמודים- עמודי נחיתה, עמוד עסקי ברשתות, פיד

באנרים, חתימות מייל, פוסטים (עיצוב)

 

עכשיו אחרי שהכנו רשימה מפורטת של תוצרי מיתוג, אפשר לאגד אותם לחבילות

 

מה כוללת חבילת מיתוג לעסק?

כפי שאתם רואים, לאסטרטגיה למיתוג יש הרבה ground to cover, ויש עוד נספחים שיגיעו אם כל עסק, אבל יש את החבילה הראשית והשחקנים הראשיים של כל חבילת מיתוג:

 

חבילת מיתוג בסיסית- כוללת אסטרטגיה למיתוג, גיבוש זהות מותגית ושפה גרפית-

התוצרים יהיו: הבידול, הערכים, שם לעסק, משפט מפתח, סטוריטלינג, מוצרים, אפיון זהות ועיצוב הלוגו באווירת האפיון שהתגבשה.

כלומר השפה הגרפית כולה תקבע, כולל צבעים ופונטים ואופי המותג כולו יגובש

-

התוצר שאנחנו מגישים זה Brand Board, שמסכם את העבודה- אופי, צבעים, ערכים פונטים אווירה, כפי שתראו בתמונה

 

בכל חבילה מעתה ואילך, נכללת חבילת המיתוג הבסיסית

חבילת מיתוג עם רשתות חברתיות

 מעצם העובדה שאסטרטגיה למיתוג, מפלחת את זירת התחרות,  מדייקת קהלי היעד ומזהה את הבידול של העסק. בידול טוב בדר"כ נמצא בחיבור הקדוש, בין יתרונותיו ומניעיו של מותג/מוצר לצרכים של הקהל.

כל זה הופך את האסטרטגיה למיתוג, לאסטרטגיה שיווקית ערכית מאוד

בליבה של האסטרטגיה נקבעים הערכים של המותג, הסיפור שלו, הזהות, האופי והוייב,

כמו גם השפה הוויזואלית, הצבעים, שילוב הצבעים, הפונטים וכו'

מכאן שהדרך להמשיך גם לעצב את העמודים העסקיים וגם לעצב ולכתוב את הפוסטים, סלולה.

 

בחבילה שלנו אנחנו נותנים כתוספת, 6 פוסטים כתובים ומעוצבים: פוסט היכרות שמציג את הבידול, המשנה של העסק

ופוסט לכל ערך.

חבילת מיתוג עם אתר

 אולי החבילה הפופולרית ביותר, מעצם העובדה שאנשים מבינים שהם צריכים, זהות מותגית, ביום שהם מחליטים לעלות און ליין,

למעשה אסטרטגיה למיתוג, היא אדמה פורייה לבניה ועיצוב של אתר: היא קובעת את הזהות הגרפית, השפה העיצובית, אבל גם את התוצרים והמוצרים של העסק, כבר בתהליך האסטרטגיה, יבחרו ערכים ויאספו עדויות.

גם התוכן שנכתב בתהליך האסטרטגיה, הופך את האסטרטגיה למסמך פורה לבניית אתר

למעשה כאשר אנחנו יודעים שהאסטרטגיה והמיתוג מתקדמים לאתר- נכתוב לצד הסיפור גם את האודות

וגם את המוצרים

בשנים האחרונות, חווית המשתמש, הפכה לערך ראשון במעלה, בבואנו לבנות אתר. כך בעצם הפכה בניית אתרים, יותר ויותר לנחלתם של חברות מיתוג.

מיתוג טוב, אמון על יצירת חוויה ותפקידו לעורר רגש, מעבר לחיבור הרגשי בין המותג לקהל שלו, יש גם ביטוי ויזואלי בעיצוב שהופך את האתר לחוויה של ממש.

לכן חבילת מיתוג עם אתר, היא אחת החבילות המתבקשות ביותר.

אלו הם 3 החבילות העיקריות, כמובן שכל לקוח לרוב בונה את החבילה שלו, יש שירצו עמוד נחיתה, יש שיזמינו בלוגים.

כל חבילה תתחיל באסטרטגיה ואפיון זהות ותמשיך לפי צרכי לקוח.

חבילת מיתוג עם אתר

האם משתלם לקחת חבילת מיתוג לעסק?

התשובה היא כן,

אני משערת שבכל חברת מיתוג התשובה זהה,

אבל אני חייבת להסתייג ולדבר בשם עצמי בלבד

חבילת מיתוג משתלמת בשני אופנים, כמובן במחיר עליו אפרט אח"כ,

אבל יותר מזה, בצורת העבודה. ברגע שאתם עובדים כבר על גיבוש הזהות, עדיף לא לעצור וללכת אול אין. במהלך העבודה, יעלו ויצופו ערכים שכדאי להכין עליהם בלוגים ופוסטים.

מוצרים ושמות מוצרים שכדאי לבנות עבורם עמוד נחיתה מקדם

סיפור מבדל, אודות מרגש שכדאי שיישבו באתר שלכם.

זו בהחלט המלצה שלי ולא חובה, אבל כשתתחילו תהליך מיתוג תבינו שזה כמו שיפוץ

דבר מוביל לדבר ולא כדאי לפסוח או לוותר על שלבים

ובסוף, התוצאות WOWWW

 

האם המחיר של חבילת מיתוג משתלם?

התשובה היא Yes Indeed,

במונח חבילה, כבר טמון הרעיון של החסכון, ברור לכולם, שאם נבקש כל דבר בנפרד, עבודת ההכנה והאפיון אליו, תעלה את המחיר שלו ואם נתכנס אליו תוך כדי תנועה, מחירו כבודד ירד משמעותית.

 

כך למשל- "שם לעסק" NAMING, - כאשר פונים אליי לטקס שם לעסק חדש, כמובן שאני נעתרת בשמחה,

אבל אני נדרשת לשם כך, אם לא לאסטרטגיה שלמה, לפחות לאפיון לגיבוש זהות, שהרי שם טוב מתבסס על בידול ועל ערכים, אלו נבחרים רק אחרי עבודת מחקר, מילוי בריף, והיכרות מעמיקה עם המותג והאנשים העומדים מאחוריו,

לרבות המניעים, הסיבות שלהם ואפילו התחביבים שלהם,

כדי שהשם יקלע בול והם יחיו איתו בשלום, לעולם ועד.

 

כך שבבואי לתת מחיר לניימינג בלבד, אני חייבת לקחת בחשבון את עבודת המחקר והאפיון והמינימום מחיר לניימינג יהיה בין 3000 ל- 4000 ₪,

 

אם נסתכל על אסטרטגיה שלמה למיתוג, שכוללת בתוכה, גם שם וסלוגן גיבוש מוצרים, וסיפור העסק, גיבוש זהות מותגית ולוגו מעוצב

האסטרטגיה כולה תעלה בין 5000- ל6000 ₪ , כולל לוגו, לא כולל אתרים, רשתות וכו'

כך שברור מאוד שעדיף לקחת חבילה.

אז אם אתם שואלים אותי לפחות

שאלות על סלוגן

כמה עולה חבילת מיתוג לעסק?

אין באמת אפשרות לקבע מחיר לחבילת מיתוג- מכיוון שיש אין ספור מוצרים, וצרכים שונים ללקוח,

יש טווח מחירים שיכול לנוע הין 5000 ₪ ל- 50,000 ₪ וצפונה

 

המחיר לאסטרטגיה מותגית- היא החבילה הראשונה שמוצעת עד לוגו ושפה מותגית,

עולה סביבות 5500 ₪,  כולל לוגו

 

משם השמיים הם הגבול,

אין באמת מחיר אחיד לאתר, כי כל אתר שונה, כל אתר נבנה בפלטפורמה אחרת ולכל אתר מספר עמודים שונה, יש אתר שצריך מתכנת, יש אתר שמספיק מעצב

יש מי שישקיע בבלוגים, יש מי שיסתפק במוצרים,

 

כמעט בכל אתר, אנחנו שולחים לצילומי תדמית, יש לנו את תקווה המהממת והחבילות שלה,

כך שמחיר נרקם, לפי הצורך.

 

זה לא שאין לנו יכולת לתמחר, אנחנו נותנים מחיר ועומדים בו, אבל אנחנו קודם צריכים להבין את הצורך של הלקוח ולעבור איתו על כל השלבים והמטרות של תהליך המיתוג.

 

מחיר לאתר תדמית ממותג עד – 5 עמודים בפלטפורמת וויקס, עולה אצלנו 5700 ₪, כולל תוכן ראשי

אותו אתר בפלטפורמת וורדפרס יעלה 8400 ₪

המחירים האלו, לא כוללים את ההתחלה, אפיון זהות ולוגו- ותוצרים אחרים.

כמו שם לעסק, סלוגן, מצגת או סיפור, גם אתרים כדאי מאוד שיהיו חלק מחבילת מיתוג, בעיקר בגלל התוצר הסופי- כאשר האתר מחובר לחבילת מיתוג, האסטרטגיה מראש תכין את העמודים של האתר,

את שמות המוצרים ואת התוכן הבסיסי,

המחיר של תוכן לאתר עולה היום כמעט כמו העיצוב שלו- לכן כאשר עיצוב אתר מחובר לאסטרטגיה למיתוג, קיים כבר התוכן  לעמודים הראשיים, מה שחוסך המון בכסף, בזמן ובהתעסקות.

חבילת מיתוג סיכום

מיתוג היום נמכר כחבילה, ולא סתם, דבר כרוך בדבר- ודבר מוליד דבר. אסטרטגיה שמדייקת קהלים, ומפלחת שוק, יחד עם מחקר בידול מעמיק של המותג, היא ערכית ותורמת רבות, לכל האספקטים של עסק

לכן מומלץ לקחת כמה שיותר בחבילה שכן אתם כבר בתהליך,

תתמסרו אליו ותוציאו ממנו את המירב

 

מוזמים לפנות אלינו לחבילות מיתוג משתלמות