איך בונים מותג משלב האסטרטגיה ועד ליצירת החוויה

שלבים בבניית מותג

היום להיות מותג, הפך להיות בראש מעיינם של בעלי עסקים. היתרון של להיות מותג שמספק ערכים, הוא ראשון במעלה כדי להצליח בשוק תחרותי. אנשים נוטים לחשוב שמיתוג זה לוגו וצבעים, אבל מיתוג מעל הכל זה אסטרטגיה לבידול ומציאת ההבטחה לשוק. המטרה הסופית של מיתוג היא לייצר חוויה לקהל היעד ויצירת קשר רגשי כך מבטיחים יתרון ביצירת לקוחות שבויים שיחזרו אליכם שוב ושוב.

פגישת אפיון ובריף

השלב הראשון הוא להכיר את האנשים, הסיפורים והערכים שעומדים מאחורי המותג ולהבין מהם מה מניע אותם. המקומות האלו הם קרקע פורייה למציאת הבידול.

פילוח זירת התחרות

כדי להתחיל עבודת אסטרטגיה אפקטיבית, חייבים לבדוק את הזירה בה אנחנו מסתובבים. מבלי להכיר טוב טוב את המתחרים שלנו, לא נדע לייצר בידול נכון. הרעיון המוביל הוא למצוא את נקודות התורפה של המתחרה.

פילוח קהלי יעד

אחרי שבחנו את זירת התחרות ובדקנו איך יצרו אחרים פניות, נעבור לבדוק ולזקק את קהל היעד, בידול טוב והבטחה לשוק לא יעבדו אם האוזניים לא פנויות. לכן טירגוט קהל היעד הינו חלק סופר חשוב באסטרטגיה.

סיפור המותג וסגירת קונספט

אחרי שגיבשנו עמדה וסגרנו את סיפור המותג, הערכים שהוא בא לייצג, האנשים אליהם הוא פונה, נייצר קונספט על פיו נתחיל לייצר את המוצרים שלנו

בידול דרך חזקות

אחרי שבדקנו את האנשים שעומדים מאחורי המותג, את המתחרים ואת קהל היעד, קל יהיה לנו למצוא בידול דרך היתרונות. הבידול ישקף את המקום החזק שלנו, שהמתחרים פחות נותנים בו מענה וקהל היעד משתוקק לו

הבטחה לשוק

ההבטחה לשוק היא בעצם הסלוגן שלנו, הסלוגן יכיל את הבידול שלנו יחד עם הרגש/הערכים שבחרנו


לפגישת ייעוץ מלאו את הפרטים

יצירת שפה גרפית

מתוך הקונספט שבנינו, נבחר את הצבעים הנכונים לשדר את הבידול והאווירה שנרצה לייצר. ניצור לוגו שממחיש את הבידול שלנו. למשל אם נרצה להעביר "חדשנות" נשתמש הטרנדים עכשוויים, אם נרצה לייצר תחושה של זרימה נייצר תנועה וכו.

יצירת תכנים

מתוך הקונספט נבחר תכנים עיקריים, שהמותג שלנו ייצור דרכם הזדהות וחיבור לקהל היעד. יצירת תכנים שמאפיינים את המותג הם סופר חשובים, אולי החשובים ביותר

בניית אתר

אחרי שפיתחנו שפה גרפית וכתבנו את התכנים העיקריים שלנו, נעבור לבנות אתר שיכיל את כל הקונספט הבידולי שלנו, מבחינת עיצוב ומבחינת תכנים. אתר לעסק הוא חשוב ביותר, זה הבית שלנו, המקום בו אנשים מגיעים כדי להכיר אותנו ולהתחבר אלינו.

הלבשה של עמודים עסקיים

עם השפה הגרפית נייצר את הנראות על גבי העמודים העסקיים שלנו, דרכם גם נשדר את התכנים שלנו

בניית עמודי נחיתה

כשנעבור לשיווק, כחלק מהעבודה שלנו, נייצר קמפיינים שיווקיים, על מנת לסגור את המכירה, כדאי לייצר כבר מראש עמודי נחיתה יעודיים לקמפיינים.

פגישת אפיון ובריף

השלב הראשון הוא להכיר את האנשים, הסיפורים והערכים שעומדים מאחורי המותג ולהבין מהם מה מניע אותם. המקומות האלו הם קרקע פורייה למציאת הבידול.

פילוח זירת התחרות

כדי להתחיל עבודת אסטרטגיה אפקטיבית, חייבים לבדוק את הזירה בה אנחנו מסתובבים. מבלי להכיר טוב טוב את המתחרים שלנו, לא נדע לייצר בידול נכון. הרעיון המוביל הוא למצוא את נקודות התורפה של המתחרה.

פילוח קהלי יעד

אחרי שבחנו את זירת התחרות ובדקנו איך יצרו אחרים פניות, נעבור לבדוק ולזקק את קהל היעד, בידול טוב והבטחה לשוק לא יעבדו אם האוזניים לא פנויות. לכן טירגוט קהל היעד הינו חלק סופר חשוב באסטרטגיה.

סיפור המותג וסגירת קונספט

אחרי שגיבשנו עמדה וסגרנו את סיפור המותג, הערכים שהוא בא לייצג, האנשים אליהם הוא פונה, נייצר קונספט על פיו נתחיל לייצר את המוצרים שלנו

בידול דרך חזקות

אחרי שבדקנו את האנשים שעומדים מאחורי המותג, את המתחרים ואת קהל היעד, קל יהיה לנו למצוא בידול דרך היתרונות. הבידול ישקף את המקום החזק שלנו, שהמתחרים פחות נותנים בו מענה וקהל היעד משתוקק לו

הבטחה לשוק

ההבטחה לשוק היא בעצם הסלוגן שלנו, הסלוגן יכיל את הבידול שלנו יחד עם הרגש/הערכים שבחרנו


לפגישת ייעוץ מלאו את הפרטים

יצירת שפה גרפית

מתוך הקונספט שבנינו, נבחר את הצבעים הנכונים לשדר את הבידול והאווירה שנרצה לייצר. ניצור לוגו שממחיש את הבידול שלנו. למשל אם נרצה להעביר "חדשנות" נשתמש הטרנדים עכשוויים, אם נרצה לייצר תחושה של זרימה נייצר תנועה וכו.

יצירת תכנים

מתוך הקונספט נבחר תכנים עיקריים, שהמותג שלנו ייצור דרכם הזדהות וחיבור לקהל היעד. יצירת תכנים שמאפיינים את המותג הם סופר חשובים, אולי החשובים ביותר

בניית אתר

אחרי שפיתחנו שפה גרפית וכתבנו את התכנים העיקריים שלנו, נעבור לבנות אתר שיכיל את כל הקונספט הבידולי שלנו, מבחינת עיצוב ומבחינת תכנים. אתר לעסק הוא חשוב ביותר, זה הבית שלנו, המקום בו אנשים מגיעים כדי להכיר אותנו ולהתחבר אלינו.

הלבשה של עמודים עסקיים

עם השפה הגרפית נייצר את הנראות על גבי העמודים העסקיים שלנו, דרכם גם נשדר את התכנים שלנו

בניית עמודי נחיתה

כשנעבור לשיווק, כחלק מהעבודה שלנו, נייצר קמפיינים שיווקיים, על מנת לסגור את המכירה, כדאי לייצר כבר מראש עמודי נחיתה יעודיים לקמפיינים.


לפגישת ייעוץ מלאו את הפרטים

Previous
Next

הי, אני חופית- ארט דיירקטור קריאטיב למיתוג ושיווק תוכן. כבר שנים שאנחנו ב- Meetoog, מלווים עסקים במציאת המיקוד והבידול של העסק/מוצר שלהם ולפתח קונספט מוצלח לשיווק וקידום. נשמח לעבור גם אתכם תהליך דומה.

כדי להנגיש את התהליך גם לעסקים קטנים, בנינו את התהליך בשלבים מודולריים

1. פגישת ייעוץ- ניתן לתאם פגישת ייעוץ בלבד, לאפיון ראשוני והמלצה על בידול ושיווק נכון של העסק

2. אסטרטגיה למיתוג- בניית קונספט מבדל בדיוק לפי התהליכים שצויינו למעלה, יצירת מיתוג, זה התהליך החשוב ביותר בחייו של עסק/מוצר.

3. אסטרטגיה לשיווק- אחרי שנאסוף נתונים עליכם ועל העסק שלכם, נגיש לכם אסטרטגיה לשיווק העסק. האסטרטגיה תכלול את הסיפור העיקרי שלכם, ערכי הליבה של העסק,  קהלי יעד, בידול בירת התחרות, המלצה לפניה נכונה לשוק ותכנון נכון של השיווק 3 חודשים קדימה.

4. שיווק וקידום- נשמח לקדם ולשווק, אורגנית וממומן, עסקים שעברו אצלנו תהליך אסטרטגיה. אחרי שלמדנו להכיר אתכם לעומק, יהיה לנו לעונג להמשיך איתם גם לשיווק עצמו על פי ההמלצות שבנינו עבורכם.

* חשוב לציין, ניתן לקבל את ההמלצות והנחיות ולהמשיך לשיווק באופן עצמאי

* ניתן לפנות אלינו לכל אחד מהסעיפים, במידה שבחרתם בפגישת ייעוץ ובחרתם להמשיך גם לאסטרטגיה, תקוזז עלות הפגישה.

יאללה בשביל מה אתם מחכים, תרימו טלפון או שלחו הודעה

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn