אסטרטגיה

למיתוג

עסקי

מה זה תהליך מיתוג ולמה אתם חייבים מיתוג לעסק שלכם

תהליך מיתוג הוא תהליך מזקק ומעורר לעסק, ולמעשה היום הוא גם תהליך חובה לכל עסק שרוצה לשרוד, קל וחומר לגדול.

לא משנה המטרה לשמה הגעתם, תהליך מיתוג, מתחיל באפיון ואסטרטגיה בו נבחנים היטב, היתרונות והחסרונות של העסק, החזקות החולשות והחסמים אל מול זירת התחרות והצרכים של קהלי היעד.

בתום תהליך החקר, יבחרו הערכים של העסק/מותג ויירקם "סיפור העסק", מתוך אלו יווצר הבידול של העסק. ברגע שנוצר הפיצוח והבידול התגבש- מתחיל החלק הקריאטיבי, מתחילה החגיגה, לפי הצורך: שם סלוגן, לוגו, ססמאות, קמפיינים, מוצרים You Name It… 

את אלו משדרים החוצה דרך מסרים ממוקדים ומדויקים ודרך עיצוב ובניה של השפה הגרפית שיותירו חוויה, שתפרוט על נימי הרגש של הקהל ותצרב בזכרון.

נשמח לאפיין ולגבש אתכם יחד את הזהות המותגית שלכם

בניית
קונספט מבדל

בניית זהות מותגית ובניית קונספט מבדל הם למעשה אותה הגברת. סך כל המוצרים המתקבלים מתהליך מיתוג, דרכם אתם מזוהים, נבדלים ונזכרים. ודרכם נעשה החיבור האיתן לקהל היעד: השפה הגרפית, הלוגו, הצבעים, תכנים, האתר, עמודי הנחיתה, הפרופילים החברתיים והקמפיינים של המותג.

עוד קצת על תהליך המיתוג בשבילכם ובשביל גוגל מה קורה בדרך ליצירת המותג שלך, איך מייצרים בידול ויכולת להתבלט בשוק

מיתוג טוב, חייב להתחיל באסטרטגיה. ראשית כי הוא מורכב מהסיפור האישי של העסק ובעליו, שם שוכן הייחוד והבידול שלו, שנית כי כדי לנצח חייבים לפלח קהלים, לחדד מסרים ולדייק את המסר לקהל היעד

חידוד המסר ופילוח זירת התחרות
התוצר המיידי של האסטרטגיה הוא מיקוד. מי אני? על איזה מגרש אני משחק? מי הקהל שלי? מי המתחרים שלי במגרש? ואיך אני כובש את הזירה ? כשכל אלו מגובשים, קל לייצר תוכן מדוייק, לבחור סלוגן מבדל ולכבוש את הזירה.
עיצוב שפה גרפית מבדלת
את התחושות והמסרים שמאפיינים את המותג שלנו מעבירים דרך שפה גרפית שנבנית בהתאם לקונספט. כדי להעביר לקהל היעד שלנו חוויה, אנחנו צריכים שפה גרפית מותאמת. ראשית הלוגו וכרטיס הביקור ובהמשך השפה תתלבש על כל העטיפות ומוצרי השירות שהלקוח יבוא אתם במגע.
בניית אתר מותאם למובייל
את האתר לחברה ולעסק בונים רק אחרי תהליך האסטרטגיה ובניית הקונספט. האתר הוא הבית של העסק, החנות האינטרנטית והוא צריך לשקף בצורה ברורה את המיתוג של העסק ולדייק את המסר והאמירה. רוב רובה של הפעילות הדיגיטלית נעשית היום דרך המובייל, לכן חשוב שקודם תתאימו את האתר למובייל, אחר כך לדסקטופ.