דיוק המסר לקהל היעד

דיוק התכנים השיווקיים במודעות- איך לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות


Previous
Next

הי, אני חופית- ארט דיירקטור קריאטיב למיתוג ושיווק תוכן. כבר שנים שאנחנו ב- Meetoog, מלווים עסקים במציאת המיקוד והבידול של העסק/מוצר שלהם ולפתח קונספט מוצלח לשיווק וקידום. נשמח לעבור גם אתכם תהליך דומה.

כדי להנגיש את התהליך גם לעסקים קטנים, בנינו את התהליך בשלבים מודולריים

1. פגישת ייעוץ- ניתן לתאם פגישת ייעוץ בלבד, לאפיון ראשוני והמלצה על בידול ושיווק נכון של העסק

2. אסטרטגיה לשיווק- אחרי שנאסוף נתונים עליכם ועל העסק שלכם, נגיש לכם אסטרטגיה לשיווק העסק. האסטרטגיה תכלול את הסיפור העיקרי שלכם, ערכי הליבה של העסק,  קהלי יעד, בידול בירת התחרות, המלצה לפניה נכונה לשוק ותכנון נכון של השיווק 3 חודשים קדימה.

3. שיווק וקידום- נשמח לקדם ולשווק, אורגנית וממומן, עסקים שעברו אצלנו תהליך אסטרטגיה. אחרי שלמדנו להכיר אתכם לעומק, יהיה לנו לעונג להמשיך איתם גם לשיווק עצמו על פי ההמלצות שבנינו עבורכם.

* חשוב לציין, ניתן לקבל את ההמלצות והנחיות ולהמשיך לשיווק באופן עצמאי

* ניתן לפנות אלינו לכל אחד מהסעיפים, במידה שבחרתם בפגישת ייעוץ ובחרתם להמשיך גם לאסטרטגיה, תקוזז עלות הפגישה.

יאללה בשביל מה אתם מחכים, תרימו טלפון או שלחו הודעה

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn