פיתוח
שפה
גרפית
הביטוי הוויזואלי הראשוני שמתפתח מתוך אסטרטגיה למיתוג
וגיבוש הזהות, הוא השפה הגרפית. גיבוש השפה נולד מתוך אסטרטגיה עמוקה, המשלבת בתוכה מחקרי שוק ומחקרי קהלים, אל מול חזקות, ערכים וסיפור המותג.
רק לאחר שגובשו כל חלקי "סיפור המותג" והאסטרטגיה, אפשר לגשת לגבש את השפה הגרפית.
ראשונים יבחרו הצבעים שנועדו לבטא בנאמנות את הזהות המותגית של העסק ואז ירקם הלוגו- אולי עיקר העיקרים של שפה גרפית במיתוג יחד עם הלוגו, סמל החברה/עסק- המכונה סמליל וההעמדה של אלו על גבי הניירת (כרטיס ביקור, פולדר, נייר מכתבים ועוד) והנכסים הדיגיטליים
Ⓒ 2023 – Meetoog | Rotem Ritov | Dor Salama