עשה זאת בעצמיך- מיתוג אישי

מדריך מקוצר למיתוג עצמי- שיעזור לכם להתבלט

 

מיתוג אישי הוא נושא בעל חשיבות הולכת ותופחת, בעיקר בגלל הרשתות החברתיות,

אבל למרות זאת, עדיין יש בעלי עסקים רבים שנותנים לחוסר הנוחות להכריע אותם

להיות טוב ומקצועי במה שאתה עושה, זה נחשב כבר כתנאי סף, כלומר אם אין לך את זה, אתה בכלל לא במשחק.

חייבים להיות היום מעבר,

חייבים לפתח תקשורת ייחודית ולנהל מערכת יחסים עם הקהל, רק כדי שהם יתחילו להסתכל לכיוון שלנו

 

זה נחמד להיות בעל עסק- אבל במה אתה שונה מכל שאר בעלי העסק

הכנתי לכם כמה טיפים חשובים למיתוג אישי שכל אחד יכול ליישם, גם אם לא עברתם תהליך מיתוג:

  1. בידול בידול בידול

תזכרו שגם אם הטייטל שלכם הוא כמו רבים אחרים- למשל "יועצת כלכלית", אתם לא כמו כולם ואין עוד כמוכם.

תמצאו את החוזקות שלכם שהופכות אתכם לאחרים ותשתמשו בהם בכל מקום- בשם בסלוגן בכותרות. בפוסטים

דרך טובה וקלה לעשות את זה היא לבחור סט ערכים, בין 3 ל-5 (תתחילו אם יותר ותצמצמו)

שמאפיינים אתכם ואת המותג/עסק שלכם ודרכם תבחרו את המסרים

למשל אם אחד הערכים שבחרתם הוא- אופטימי- תשדרו מסר אופטימי, אם בחרתם בוגר- תשדרו בגרות בשם, בסלוגן במוצרים.

לא משנה כמה יועצים כמוכם יש, כל אחד מכם נבדל באופי, בערכים, בתפיסת עולם,

התפקיד שלכם הוא לבטא את מי שאתם בצורה אותנטית.

 

  1. תנו לקהל שלכם להיות חלק מהדרך שלכם- תשתפו, תשתפו, תשתפו-

תשתפו את העשיה שלכם, את הערכים, את החוזקות.

תשתפו התלבטויות, עייפות, כשלונות. תראו איך נראה העיסוק שלכם מבפנים.

תשתפו תוצרים ותשלבו מידי פעם הצצה לחיים האישיים שלכם.

החיבור של הקהל יהיה יותר עמוק, יש להם זוג עניים, פרסונה להתחבר אליה, רקע עליכם ויותר מזה,

הם יחושו לבד את הערכים שלכם וירגישו כבר מחוברים אליכם, הם כבר מכירים אתכם, למה להם לחפש מישהו אחר.

 

 

 

3. תנו ערך

תחברו את הקהל שלכם אליכם, בדלת האחורית, גם אם הם לא כאלה שמתחברים להצצה סוציאלית,

הם יכולים להתחבר דרך התוכן האיכותי שלכם:

שתפו טיפים, שתפו בידע שלכם, בתובנות שלכם, תכינו מדריכים קצרים,

תתפלאו כמה אנשים רוצים לדעת ולשנות משהו- אם זה בהתנהלות כלכלית, גידול ילדים, ניהול עסק

תוכן בכל ערך, הוא החיבור החשוב ביותר לקהל שלכם

 

4. אם אין אני לי- מנהל לי

אם אין לכם זמן או כישורים להתעסק בזה, זה בסדר, (תאמינו לי שיש לי כישורים, אבל זה גוזל ממני יותר מידי זמן ואנרגיות).

תנו למישהו לנהל אתכם. מנהלים ומנהלות היום, מנוסים ולוקחים כמה לקוחות, הם יודעים את התמהיל הנכון ויתמחרו לכם משהו שנוח לעסק שלכם.

העלויות בהחלט לא בשמיים וזה נעים ונוח.

הם עושים את רוב עבודת החשיבה והיצירה, אתם רק מפנים זמן למה שיכתיבו לכם. תקדישו לזה רגע. זה חשוב!!!

 

אני מקווה שעזרתי לכם,

לפחות להבין את הערך של מיתוג אישי ובידול,

וגם אם כל מה שתיקחו מפה, זה ליצור לעצמיכם, זהות מבדלת,

שם שונה וסט ערכים

אתם כבר מדרגה אחת קדימה

 

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn