להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

היכולת לייצר תוכן טוב היא לגמרי בידיים שלנו,

לא כל אחד מאיתנו יכול לעצב ולמתג, בשביל זה יש את קאנבה

וכמה חוקים בסיסיים שחייבים להתקיים:

אבל כל אחד יכול לנסות למשוך אליו את הקורא, להעלות אותו בחכה,

לתפוס אותו במה שמכנים בלשון המקצועית "הוק"

יש כמה שיטות לעשות את זה:

  1. RTM
  2. העיקר קודם
  3. ליצור סקרנות, טיזינג
  4. להצחיק

אבל חוק אחד לכולן, ההוק צריך לבוא בהתחלה

 

  1. RTM- מה את רוצה

RTM- זה לא מה את רוצה Real Time Marketing,

בעצם מה שעשיתי עכשיו, אם כולם מדברים על משהו, אני אשתמש בו בפוסט שלי, בשיווק שלי, כדי למשוך תשומת לב

תאמינו לי זה עובד, גם אני לא מייסמת את זה מספיק,

אבל מבחינת "הוקים" זה אחד ההוקים החזקים

  • כשלי בירן, לא זכה ברוקדים עם כוכבים, הדתמדתי בו לכתוב על זכייה עם ערך,הפוסט התפוצץ

 

2. תגיעו לפואנטה

 

הרבה מהלקוחות שלי שולחים לי את התוכן, מלא במשחקי מילים או בכל כך הרבה רקע,

וה"עיקר", איפה הוא? עמוק בגוף הפוסט,

כאילו מישהו יטרח ויקרא עד לשם

אפילו מתמודדים לרשויות המקומיות, שלחו לי תוכן, לקמפיינים שלהם, שמציג מי הם ומה הם, ואיפה הם היו עד היום

עד שהם נתנו את האג'נדה שלהם, הקורא הלך לישון

 

הפואנטה, צריכה להוביל, ואם זה לא מתחבר לכם, שימו משפט מפתח, סלוגן ככותרת לתוכן

 

3. תעשו טיזינג

לכל תוכן שלכם, תעשו טיזר

אפשר לשאול שאלה, אבל לא שאלה שחוקה כמו, כמה אנרגיה אתה מוציא כדי לקבל ליד?

אלא שאלה מעוררת עניין, מה חושבים עליך המתחרים? דברים שמאוד רוצים לדעת ושאלות לוטות בערפל

אל תהיו כל כך ברורים, תעשו טיזינג

בקישור שאתם שולחים, לפוסט או לתוכן מסויים, תשאירו סקרנות, אל תשימו 2 שורות משעממנות,

הי אני חיים כהן ואני אשמח לעצב לך את האתר,

אלא,

 

חשבתם פעם למה כיף לנו יותר לבלות בסושיאל מאשר באתרים?

ואיך אפשר לנצל את זה לטובתכם?

 

תשאירו טעם של עוד…

 

  • בקמפיין של מתמודד לרשות המקומית, שלחו לי טיזר לתוכן שאמר הי, אני כך וכך, מתמודד כך וכך

לחצתי על הקישור כי על זה משלמים לי ולהפתעתי, גיליתי תוכן מעניין, על הדור הצעיר שלחם לצידו במלחמת חרבות ברזל…

 

אחלה תוכן, אמרתי לו, חבל שאף אחד לא יקרא אותו,…!

את מי מאיתנו באמת מעניין, המצע של המתמודד, או הרקע שלו,

ברגע שהוספתי לטיזר, "דווקא בתוך הלחימה הקשה בעזה, מצאתי תקווה…"

סיכויי הפתיחה, הפכו גבוהים

 

הטיזר צריך להיות, מסקרן, מעניין או לא פתור, כדי שאנשים ירצו לקרוא

 

יש עוד שיטה, מאוד נפוצה בסושיאל והיא להקצין את הנתונים, הרבה משתמשים בזה, לוקחים סיפור הצלחה אחד שלהם והופכים אותו לסיפור העיקרי

מוסיפים מספרים, איך תרוויחו 30 אלף ביום, וכמה אני מרוויח וכו'

זה עובד טוב, כשמשאירים את האפור בחוץ, אני פחות מתחברת, אבל אין סיבה שאתם.ן לא

 

4. תעשו צחוק

הומור היה ונשאר המגנט הכי חזק של תשומת לב,

כי הוא מעורר רגש חיובי

אבל להתמודד עם הומור זה לא פשוט, הרבה ציניות או בדיחות עשויות לפגוע

לכן אם בחרתם להשתמש בהומור כהוק שלכם.ן- תעבירו אותו תחת קבוצת מיקוד ותראו שהבדיחה מספיק ברורה

 

תזכרו זה בידיים שלכם,

 

תכתבו את התוכן, תסמנו בו את הפואנטה, תעלו אותה למעלה, ותנסו לנסח בצורת שאלה מסקרנת

 

 

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn