נעים לי מאוד

הי אני חופית,

ארט דירקטור ובעלים של סטודיו למיתוג
עורכת תוכן וכתבת בידיעות אמריקה לשעבר​

אז איך התגלגלתי לכאן?!

אחרי שערכתי מקומון ישראלי בארה"ב כמה שנים וגם כתבתי הגיגי לידיעות אמריקה. חזרתי ארצה ועשיתי הפסקה תקשורתית של כמה שנים, כדי להתאבל על מותה המצער של העיתונות הכתובה. ניצלתי את תקופת האבל בעיקר כדי להצליח להיכנס למהפכה הויראליתדיגיטאלית שמתחוללת ברגעים אלו ממש…זו שלא עוצרת ואי אפשר אף פעם באמת להדביק את הקצב.
למדתי את פייסבוק, לקחתי קורסים בקידום בגוגל, חיזקתי כתיבה שיווקית, הצלחתי לכבוש ממשקים כמו OUTBRAIN ו TABOOLA, ובעיקר למדתי שבלי אסטרטגיה אי אפשר להתחיל מהלכים שיווקיים.

דווקא בגלל שבאתי מעולם התוכן והעריכה העיתונאית, ולא מהעולם הדיגיטלי, החיבור שלי למיתוג כחבילה, קרה באופן טבעי.

התהליך הלימודי שעברתי הוביל אותי לשבת באותו חדר עם פלנרים, אסטרטגים, מקדמים מהטובים בשוק, כאלו שאני מכנה היום מנטורים שלי. האסימונים שהם הפילו לי לגבי חשיבותם של אסטרטגיה ותכנון יסודי מקדים הם פנינים שאני מבקשת היום להעביר אליכם.

הטרנד הכי חם- "קל"

עכשיו, כשאני יודעת כלום באמת, אבל צברתי ניסיון בתחום, הבנתי משהו חשוב על מיתוג בעין הסערה: "להיות אחר, זה להיות כמו כל אחד אחר."

אז מה נשאר אתם שואלים. תתפלאו! להיות אותנטי!

בלי ששמנו לב דבר נפלא קרה כאן,

מרוב ניסיון להיות שונים, להיות אחרים מיוחדים ולהמציא את הגלגל. פתאום התחילה לתפוס את תשומת ליבנו הפשטות.

הקול האמיתי שפשוט אומר מה הוא עושה וגם לא מצחצח את השפה לפני שהוא פולט.

נכון, גם את זה צריך לדעת לעשות, אחרת לא הייתה לי עבודה, והלוואי שיכולתי להגיד לכם שכל אחד יכול פשוט

לשים שלט לפרט מי הוא ומה הוא עושה וזה יספיק לו. אבל זה ממש לא ככה.

אתה אכן מתבקש להיות אותנטי, אבל הרבה וכמה שיותר פעמים בכמה אופנים.

אתה צריך לייצר תוכן, שייספר לכולם מה אתה עושה, ואיזה ערך אתה יכול לספק לקהל היעד על התחום .

התוכן הוא התחרות החדשה!

פחות סיסמאות, פחות מכירות בוטות, פחות התחכמות, פחות פופ אפים, והרבה יותר איכות:

תוכן איכותי, תמונות איכותיות, ווידאו איכותי וכן שנינות אף פעם לא מזיקה, אבל גם פה נשאר מקום לאיכותית בלבד.

נפלאות הטבע (כדוגמא)

קחו למשל את הדברים הנפלאים שמדברים בעד עצמם, (בלי מיתוג) ומדהימים אותנו כל יום מחדש: השקיעה, הגלים, צחוק מתגלגל של ילד.

פשוט, יפה, עוצמתי….עובד כל פעם מחדש.

אבל, רק מעטים מאיתנו יכולים ליהנות מיכולת טבעית כל כך ואיכותית כל כך.

אז מה עושים אם אנחנו לא "שקיעה ורודה בין הגגות…" של נתן אלתרמן?

אנחנו משתדלים לעבוד לפי החוקיות הזו:

השמש שוקעת מידי ערב, לא ממציאה את עצמה, היא טובה במה שהיא עושה ונראית יפה בזמן שהיא עושה את זה. לשם המיתוג חותר היום.

הצורך הזה לחזור לגרעין האמיתי שלנו ולהיות טובים בזה, זו אמת מקסימה וגם בה אפשר למצוא המון יצירתיות.

אז לקהל היעד שלי, חובבי הדיגיטל, השיווק והתוכן, עסקים קטנים גדולי, חברים ומסעדות יוקרה 🙂

זה הבלוג שלי…והוא יעסוק פחות בי לשמחתכם והרבה בעולם השיווק והמיתוג ברשת. בעיקר בתכנון קדימה ,אסטרטגיה ופייסבוק.

נשתמע,

יאללה ביי,

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn