Gil Sadagt

אפיון זהות מותגית, בידול, אסטרטגיה שיווקית, תוכן, עיצוב אתר

הסיפור

גיל סדגת, מדריך טיולים למרכז אסיה, החליט להקים מותג משל עצמו לטיולים שמותאמים לקהלי יעד מגוונים.

האתגר

בשיק הטיולים יש שחקנים גדולים, התחרות קשה, מה גם שטיולים למרכז אסיה, נחשבים פחות אטרקטיביים למטיילים אמיתיים ונמכרים יותר למטיילים מבוגרים בקבוצות. האתגר שלנו היה לחדור את שוק התחרות, להתבלט ולייצר אטרקטיביות לאנשים שאוהבים לטייל באמת. לפנות גם לגילאים צעירים יותר.

הפיצוח

בעבודת אפיון עמוקה- הרמנו מותג, שקראנו לו "מותג במילואים", מותג שמדבר זכרונות, נוסטלגיה שמדיף ניחוחותל של קפה שחור מתבשל על האש ושירים סביב מדורה. מותג שמדבר לאנשים שרוצים להתחבר לעצמם, להתרפק על רגעים שקירבו אותם להתגלות שלהם שהשאירו עליהם חותם. עיצבנו את האתר בצורה מרהיבה ושזרנו שמות מעוררי זכרונות לכל טיול.

מסע של חיים שלמים מתחיל בפסיעה אחת