Diana Rakov

אסטרטגיה למיתוג, גיבוש זהות ועיצוב אתר

הסיפור

דיאנה מילדותה חלמה לעצב בתים ואופנה, ומגיל צעיר שרטטה חללים ועיצבה בגדים. לאחר השירות הצבאי סיימה בהצלחה תואר בלימודי יחסים בינלאומיים ולימודי מזרח אסיה ויפנית באוניסרסיטה העברית בירושלים, וחשבה שייעודה לעבוד בשירות החוץ או המסחר הבינלאומי. בתקופת הלימודים, פוצץ מחבל את חדר הקפיטריה באוניברסיטה בה למדה דיאנה, והיא הציעה לשקם ולעצב את הקפיטריה ובנוסף עיצבה חללים נוספים באוניברסיטה בכשרון רב. בהמשך דיאנה למדה יבוא יצוא ומסחר בינלאומי, ובמשך כמה שנים ניהלה מחלקות יבוא של כמה חברות בינלאומיות מצליחות, ועסקה ביבוא של ריהוט לאלפיון העליון ונגרות יוקרתית מאיטליה, ובהלבשת בתי יוקרה. דיאנה הבינה שהתשוקה האמיתית שלה היא לעסוק בעיצוב פנים לאלפיון העליון ולהלביש בתים מיוחדים. היא למדה עיצוב פנים ועבדה עם כמה משרדי אדריכלים מהמובילים בישראל, ולאחר כמה שנים החליטה לפתוח משרד משלה.

האתגר

להביא לקדמת הבמה את מעצבת הפנים המוכשרת שהייתה אחראית על עיצוב של עשרות בתים בנישה של בתי יוקרה, מבלי יכולת לקחת עליהם קרדיט.

הפיצוח

- Upscale Interior, בנינו לדיאנה מיתוג שמדגיש את הזהות והתדמית של מעצבת פנים נועזת ובעלת הניסיון הרב והבטחון בתחומה. המיתוג השתלב בצורה מדוייקת עם אופיה של דיאנה, והדגיש את השפה העשירה והאלגנטית, שבה דיאנה מעצבת את הבתים ללקוחותיה.

עיצוב אתר
UpScale Interior