שני יזמים צעירים, החליטו לקדם את שוק השיווק בתחום הנדל"ן ולפתח, עמדה דיגיטלית מעוצבת שתקשט את הגדר הלא אסטתית של פרוייקטים בבניה ותספק מידע לעוברים ושבים.
להצליח לייצר חינוך מחדש לשוק, להשיק מוצר חדש לתחום עסוק מאוד ולייצר לו אריזה אטרקטיבית במיוחד
בתהליך אסטרטגיה לשם ולוגו פיצחנו את השם FENCY- גדר מגונדרת, כשהמשפט המוביל Not Just a Pretty Fence, מעיד על כך שזה לא רק יפה זה גם יעיל, עיצבנו לוגו שמשיק בין עולמות הנדל"ן לעולמות הדיגיטל והכנו תסריט לסרטון השקה
Ⓒ 2023 – Meetoog | Rotem Ritov | Dor Salama