Red Pineapple

Rebranding & Website

הסיפור

כשחברת מיתוג- פוגשת אדם כמו אסף כהן - Red Pineapple היא יודעת שהמזל מאיר לה פנים. אסף כהן- בחור שכולו מותג ושפה מיתוגית, המציא תחום משגע, של טיולים בתפירה אישית. אבל לא כאלה שכולם עושים, טיולים עם סיפורים, עם מפגשים מעניינים, עם פלייליסט מותאם וחוויות שרק אסף יכול לתפור למטיילים. לאסף היה את הכל- כל הידע שצריך כדי להיות מותג- העניין, הוייב, הוא הבין איך מדברים את השפה, ידע בדיוק מה הוא רוצה רק שזה לא קיבל ביטוי בשפה העיצובית באתר שלו.

האתגר

האתר של אסף לא תרגם אותו בצורה מספיק נועזת ולא העביר לקהל את המסר מספיק חזק. הטיולים של אסף, לא מדברים לכל אחד. צריך להגיע לקהל הרפתקני, כזה שיש לו יכולת לבזבז, אבל הוא פתוח לאתגרים ולא מקובע.

הפיצוח

ישבנו על האפיון של אסף- שהיה מלא בכל טוב וחשבנו איך לדבר את כל היופי הזה גם בשובבות וגם ברמה גבוהה. בחרנו סיפור של "ג'יימס בונד" קראנו למותג- "סינגל מאלט" שהכל נעשה אקסטרה, עם זחיחות ובידיעה של מה אתה שווה, יחד עם קלאס ואלגנטיות שמכוונת לקהל מהמעמד שיכול לאפשר לעצמו.

Tailor-Made Trips. Not For Everyone