Tamar Elegant Wigs

אסטרטגיה לבידול, זהות מותגית, עיצוב לוגו, עיצוב מותר

הסיפור

תמר לקוחה חוזרת, אשת עסקים מהמגזר החרדי, מנהלת מותג פיאות מצליח ששמו מוכר כמותג איכותי ושיקי, אבל התחרות גוברת עם השנים ומותגים טרנדיים סוחפים את השוק

האתגר

האתגר שלנו היה, למצב את המותג. לפנות לו מקום בטוח בשוק התחרות ולבדל אותו לקהל שלו. לייצר לו קהל נאמן שיבין שהמותג הוא גם טרנדי, גם שיקי וגם מכבד את הלקוח

הפיצוח

בעבודת אסטרטגיה ואפיון עמוקה- מיצבנו את המותג- כמותג לאישה החושבת: כזו שאוהבת ומעריכה איכות ושירות, ולא ססמאות וטרנדים חולפים. מישהי בעלת ערך עצמי, מכבדת את עצמה, שהזמן שלה חשוב לה. עיצבנו אווירה חדה ברורה ואלגנטית. בידלנו את המוצר כמוצר אלגנטי ואשה מכובדת ונשית

Elegant Wigs For Sophisticated Women