טרנדים במיתוג 2019

קשה לשים את האצבע על הטרנדים בעולם הדיגיטלי, בעיקר בגלל שהם אג'ליים, גמישים ומהירים,

משתנים מרגע לרגע.

לרוב הטרנדים הקיימים תופסים תאוצה ומתחזקים. מה שנכון לתקופה, מתגבר ומשתכלל ומתוכם נולד

הדבר הבא.

ככה הם הטרנדים במיתוג ל 2019, בכמה מילים: נועזים יותר גמישים יותר ותזזיתיים הרבה יותר.

טרנדים במיתוג 2019 (BIG)

5 טרנדים שאתם חייבים להכיר:

מיתוג אישי-

המונח אולי הכי נפוץ בתקופה האחרונה. הכוונה היא לכל אחד ואחת שמעלים פוסטים, בעיקר בעמודים עסקיים.

המונח מיתוג אישי מאותת לנו שתמונה ומלל כבר לא מספיקים, כדאי מאוד שהבידול שלכם יבלוט,

ושהעוקבים שלכם יזהו אתכם בברור מבין כל הפוסטים על הפיד.

כמו בתהליך מיתוג בסיסי, מיתוג אישי מתבסס על אפיון צבעים ובניית קונספט, רעיון מוביל.

לשם כך אתם נדרשים לעבודת אסטרטגיה, מיקוד של המסר ואפיון קהל המטרה.

מנהלי עמודים שיודעים לכתוב יפה ולהעלות תמונות חינמיות כבר לא!

חברות מיתוג הופכות יותר ויותר למובילות הקונספטים בניהול השיווק הרשתי, בעיקר כי דרושה יכולת

קריאטיבית מפותחת מאוד כדי לשרוד את הטראפיק הדיגיטלי.

#כאוסדר

הסולידיות תמה, אלגנטי ומצודד כבר לא עובד, הצבעים שהעולם הדיגטלי אוהב, הם צבעים בולטים

ונועזים שעושים הרבה רעש ותופסים את העין. צבעים משולבים הם הטרנד הכי חם במיתוג הדיגיטלי

היום. אפילו בנקים כמו PEPER של בנק לאומי בוחרים בוורוד זועק, סגול וירוק זוהר. כמה שיותר נועז כדי

לבלוט ולהראות טרנדיים.

כמו העיצוב כך גם השפה הופכת נועזת יותר ואלגנטית הרבה פחות. הממלכתיות עפה מהחלון וכנראה

שאנחנו עוד נתגעגע אליה. מכנים את זה #כאוסדר, הסדר החדש הוא להיות מוחצן, להגיד מה שיש לך

וכן גם לקלל מידי פעם. ברור שטראמפ הוא הסמל המובהק של ה #כאוסדר הזה, אבל הוא לא האשם,

אלא אנחנו שנמאס לנו מהתייפייפות, טראמפ פשוט היה הבוטה הנכון בזמן הנכון. אם שמתם לב כל

הפוליטיקאים התחילו להנמיך את השפה שלהם ולדבר אלינו בגובה העניים ולמטה.

פרסומאים מהירי קליטה כבר מזמן מאמצים למסרים שלהם את הסלנג הכי שגור בפינו ואין ספק שזה עובד.

התקשורת הנכונה היום לכל קהל שהוא, היא פניה ישירה ולא מתייפייפת, להפיך עדיף שהיא תתלכלך

קצת בדרכה אל היעד.

אג'ליות

AGILE הוא מונח מעולם העסקים, משמעותו, "מהיר וגמיש" להתאים את עצמיך לתנודתיות של השוק

במהירות. בעצם ככה עולם העסקים מתארגן לעידן הדיגיטלי. איך זה מתבטא במיתוג, בעיקר בעזרת

אפליקציות כמו CANVA , Crello ואפליקציות עיצוב אחרות שמאפשרות לנו להעלות פוסטים ו-STORY

מעוצבים וממותגים ישירות מהנייד.

אם פעם מיתוג היה חסר גמישות לחלוטין, אותו הפונט ואותו הצבע לאורך שנים, היום חברות מחליפות

מיתוג כל כמה זמן ויש כאלו שמשנות את הקריאטיב מידי כמה ימים בהתאם לרוח התקופה.

כמובן שמוטיבים מרכזיים נשארים, כדי שהבידול יאפשר זיהוי מהיר של המותג, אבל כל שאר הסממנים

כבר לא חקוקים בסלע.

כך נולד גם המונח החדש RTM-Real Time Marketing, שמתכוון ליכולת לנצל מומנטום במיתוג ושיווק.

לא מדובר באירועים שנמצאים ביומן שלנו, כמו חגים ומועדים, אלה אירועים שפרצו בלי תכנון, שביתות,

הפגנות, אירועי ריאליטי כאלה ואחרים. מנהלי שיווק ומיתוג אג'ליים ידעו להתאים את עצמם במהירות

ולשים על הלוגו או הפאביקון בפייסבוק, סמל של תמיכה במאבק או בזוכה הריאליטי.

MOTION

אני מקווה שלא נמאס לכם מה- GIF כי הוא תופס תאוצה.

הווידאו שממשיך להתחזק משאיר את הגרפים של youtube בעלייה מתמדת שמאיימת על הרלוונטיות

של פייסבוק. בפייסבוק שמאבדת מיוקרתה אט אט, התעשתו מהר והשיקו את IGTV מתחם ווידאו

שמאפשר העלאה של סרטונים של עד כשעה, באינסטגרם.

הפתרון המושלם למי שלא מתחבר להתעסקות בווידאו הם הגיפים, שמשתכללים יותר ויותר וגורפים

לייקים הרבה יותר מעוד תמונה מעוצבת. קיימות אין ספור אפליקציות גיפים, כאלו שגם נותנות לכם

לייצר גיפים משלכם, חלקן בתשלום, אבל אם אתם עוסקים בשיווק ומיתוג דיגיטלי, כדאי שתעשו מחקר

ותורידו לעצמכם כמה אפליקציות שישאירו אתכם בעניינים.

סינמו מה? סינמוגרפיה!

כהמשך ישיר של הצורך בתזוזה, נולד מושג חדש שלקוח מעולם עריכת הווידאו-

Cinemagraph- still image that move

אפליקציות חדשות כמו Vimage  ואחרות מאפשרות לערוך תמונות סטילס כך שרק חלק מהתמונה

מדמה תנועה. כך למשל ניתן להוציא אדים מכוס הקפה או לגרום לאור לרצד. זה נראה מצויין, אחר מכל

מה שהתרגלנו אליו ובעיקר מושך את תשומת הלב שאנחנו מחפשים.

**זהו על קצה המזלג,  העדכון הכי חם והכי נכון ל- 2019, לפחות לזמן הזה שהמאמר נכתב, כי כנראה

שכבר בדקות אלה נולד הטרנד הבא.

Related

Articles

להכניס עניין בתוכן- טיפים לשיווק

מה שהבינו אסטרטגיים מוכשרים ברחבי העולם כבר לפני כמה עשורים
זו עובדה ששינתה את כל גישת המכירה והפניה בעולמות המיתוג והשיווק:

אנחנו אולי יכולים לשלוט במחשבות שלנו, אבל למעשה אנחנו עבדים של הרגשות שלנו

לקריאה »

שתפו את המאמר

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn